نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2389
-
الف
+

نقش آفرینی بازیگر «قصه های تا به تا» در یک سریال جدید

«رضا فیاضی» بازیگر کهنه کار ایرانی در یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت هایش سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رضا فیاضی»، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «قصه های تا به تا»، «دنیای شیرین»، «مثل من مثل تو»، «امروز و فردا»، «خودرو تهران 11»، «کلاه پهلوی»، «رانت خوار کوچک»، «کژدم 33» و «روزگار قریب» تماشا کردند در یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت های خود سخن گفت.

فیاضی با اشاره به این مساله که سخت مصروف به کار است عنوان کرد: در حال حاضر در گرگان هستم و مصروف نقش آفرینی در سریال «سایه‌های رعنا» به کارگردانی «داریوش جهانگیری» می باشم؛ قبل از آن هم سریال «جزر و مد» را در اهوا  به کارگردانی «علی عبدالعلی‌زاده» بازی کردم.

وی افزود: در سریال های «خوش برگ» به کارگردانی «رامین معقولی» و  «داد‌زن» به کارگردانی «سیامک خواجه‌وند» نیز بازی کرده ام و بعلاوه این سریال‌‌ها، قرار است در یک نمایش موزیکال بسیار بزرگ که توسط  «گلاب آدینه» به روی صحنه می‌رود حضور داشته باشم. قرار است این تیاتر با فروکش کردن موج کرونا روی صحنه برود.

این هنرمند ایرانی در خصوص علت کم کاری اش در سال های اخیر به تسنیم گفت: من چهار پنج سالی را در جزیره کیش زندگی کردم و یک کتاب فروشی در آنجا دارم که همچنان هم دایر است. همچنین کلاس‌‌های آموزش نمایش عروسکی را برای بچه‌های جزیره برگزار می‌کردم؛ اما شیوع ویروس کرونا و راکد شدن فعالیت‌‌ها در کیش باعث شد که به تهران برگردم.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«رضا فیاضی»: آثار ساخته شده برای کودکان از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند

راز ماندگاری خاطرات «زی زی گولو» از زبان «رضا فیاضی»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر